Jan 11, 2013

Knitting for the little ones - Μας αρέσει το πλέξιμο!

One of my New Year's Resolutions is to make beautiful knit dresses for my lovely daughters and renew the old ones! A challenging task considering the lack of time, so I'll just take my time.. 'Ta det lungt!' as my swedish friends usually tell me.. It's not like they don't have a sweater to wear in this snowy weather.. Grandmoms are both great knitters!
 
Handmade knit sweaters and dresses
 
Knitting for little girls

I just love details in knitted kids clothing, especially in handmade dresses and scarfs..
 
Knitting for little girls
 
My knitting corner.. It's all warm, relaxing and kind of shabby chic in there.. Of course, my daughters found it and all the yarn was in the air in no time! Creation and fun!
 
My knitting corner
 
 
Λατρεύω το πλέξιμο, είναι χαλαρωτικό και συνάμα δημιουργικό! Λατρεύω το πλέξιμο για παιδιά για την ακρίβεια, μου αρέσουν οι λεπτομέρειες στα πλεκτά ρουχαλάκια.. Στόχος μου γι' αυτό το χρόνο είναι να ανανεώσω τα πλεκτά ρουχαλάκια των μικρών μου, και να τους φτιάξω όμορφα φορεματάκια μιας που εδώ ο χειμώνας είναι ατελείωτος.. Ευτυχώς, οι γιαγάδες μας είναι σπουδαίες πλέκτρες, έτσι υπάρχει ήδη αρκετό στοκ! Στο νηπιαγωγείο η μικρή μου είναι γνωστή και ως 'το κοριτσάκι με τα όμορφα πλεκτά', τί να πω.. Εννοείται ότι οι μικρές πολύ το διασκεδάζουν! Μόλις έφτιαξα έναν δικό μου χώρο, για να κάθομαι να πλέκω, να χαλαρώνω, να ακούω την μουσική μου, τσουπ τσουπ ήρθαν και τα κουβάρια βρέθηκαν στον αέρα, στο στόμα της μικρής, παντού! Η ζωή μιας μαμάς..   

No comments:

Post a Comment